سکوت نوشته ها

سیاه مشق هایی ازجنس دغدغه

سکوت نوشته ها

سلام.

سیاه مشق هایی رو که می خونید؛سکوت نوشته های دنیای منه.

1-من نه علوم اجتماعی خوندم،نه روان شناسی،نه سیاست،نه حوزه علمیه ونه....(البته بی سواد نیستم ها!!!!منظورم اینه که نوشته هام ربطی به رشته ام نداره.فقط تجربیاته واستنباط های من از وقایع اطرافمه).بنابراین نمیدونم که نوشته هام مورد قبول اهل فن هست یانه!اگه نوشته ها رو خوندین وایرادی بهش وارد بود یا نظر خاصی در مورد نوشته داشتید؛لطفا تو قسمت نظرات قرار بدین(چه موافق،چه مخالف و چه توضیحات اضافه یا حتی احساس شخصیتون).

2- کپی برداری از نوشته هام مجازه به شرطی که اسم وبلاگم یا اسم من رو قید کنید.

3- نظرات تبلیغاتی حذف میشه.

4-و ......

موفق باشید.



نظرات شما عزیزان:

سونیا
ساعت16:10---22 آذر 1392
سلام خوبی وبلاگت واقعا خیلی خوبه من امروزاپم بهم یه سر بزن
پاسخ:تشکر.حتما.


کتی
ساعت15:42---22 آذر 1392
سلام وبت عالیه به وب منم سربزن یه چت انلاینم دارم مرسی
پاسخ:سلام.وقت چت اصلا ندارم!اما بهت سر می زنم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

+ نوشته شده در  جمعه 22 آذر 1398برچسب:,ساعت 15:25  توسط خادم الزهرا